我港

image

(轉載自明報周刊)

唔多喊
但唔知幾時開始真係會為香港而落淚
而事情又點止呢幅圖講得哂
細個學「罄竹難書」
正正就係咁

點解可以指鹿為馬
點解可以理直氣壯
點解可以不了了之
點解可以輸打贏要
點解可以 咁 荒 謬

然後胡混過去, 當咩事都無發生過

真係好嬲
嬲嗰班自以為是、媚上而賣港 ge 人
嬲佢哋越嚟越猖狂越荒誕無稽 ge 言行
尤其 689 嗰條笑得特別黑人憎 ge 陰險粉腸上台後急速惡化
一眾鼠輩爭先之態更見醜陋不堪
但與此同時
亦嬲自己 ge 無力…

同時好傷心
對於香港前程
喜歡呢個城市 ge 我實在消極不已
可以點?
「香港人只可以自救」
我太軟弱我又哭了

呢番話同我或者始終無咩建設
我唔知自己寫嚟想點
唔係想咁不知所謂唔係想搏大家認同唔係想乘勢寫 d 嘢
我只係好嬲好難過..好心痛

***

同一個地方待太久了
風說
我帶你走
好羨慕勇敢的蒲公英

Leave a Reply

